Thursday, September 29, 2011

JAWATAN KOSONG : Freelance Graphic Designer

Salam alaik,

Saya mencari seorang Freelance Graphic Designer yang berpengalaman di dalam penyediaan Bahan Kreatif untuk Event.

Tarikh bermula tugas :  dari 3hb October -> 15hb October  ( setiap hari secara berterusan selama 13 hari )

Waktu bertugas : 8 hingga 12 jam sehari

Lokasi Tugasan : berpusat di pejabat saya di Kuala Lumpur

Nilai Bayaran : Sila beri cadangan ( sebutharga ) pada saya

Mindset : Berpendirian positif, tekun dan cepat

Peralatan : Notebook computer sendiri dengan software yang sesuai untuk tugasan

Penilaian : Hantarkan butir pengalaman, portfolio dan telefon kepada saya melalui email

Tarikh Tamat Menerima Cadangan ( sebutharga ) : 5pm 30-September-2011

Hanya yang berminat sahaja perlu menghubungi saya. Wakil dan broker adalah tidak diterima.

Maklumat lanjut akan diberikan di dalam komunikasi.

No comments:

Post a Comment